درباره ورزش, درباره رژیم لاغری

ورزش در خانه برای لاغری کل بدن + با آهنگ + در یک هفته

ورزش در خانه برای لاغری

ورزش در خانه برای لاغری با اهنگ

ورزش در خانه برای لاغری با آهنگ بسیاری از تحقیقات بر این موضوع تمرکز می‌کنند که چگونه موسیقی بر روال تمرینی فرد تأثیر می‌گذارد و این کاملاً دلگرم‌کننده است. به عنوان مثال، تحقیقات منتشر شده در مجله فیزیولوژی آنلاین ورزش، نشان می‌دهد که افرادی که با موسیقی تمپوی تند ورزش می‌کنند، ضربان قلب بالاتری دارند و تعداد تنفس آنها افزایش می‌یابد که همگی باعث کالری سوزی بیشتر می‌شوند.

علاوه بر سوزاندن کالری بیشتر، تحقیقات مختلف در دانشگاه برونل لندن نشان داده است که موسیقی ورزش را لذت بخش تر می کند. گوش دادن به موسیقی منجر به افزایش 28 درصدی در لذت (در مقایسه با عدم شنیداری) می شود. این مهم است، زیرا موسیقی می‌تواند به شما انگیزه دهد که طولانی‌تر ورزش کنید و منجر به سوزاندن کالری بیشتر شود.

به طور مشابه، موسیقی همچنین می تواند به شما کمک کند تا در دراز مدت به یک برنامه پایبند باشید. مطالعه ای از دانشگاه Fairleigh Dickinson نشان داد که گوش دادن به موسیقی در حین ورزش به شرکت کنندگان کمک می کند تا بیشتر به رژیم تمرینی خود پایبند باشند و وزن بیشتری کاهش دهند.

به گزارش  MedicineNet، مطالعه سال 2005 گروهی از زنان چاق و دارای اضافه وزن را در یک دوره 24 هفته ای ورزش مورد بررسی قرار داد. نیمی از زنان به موسیقی دلخواه خود گوش دادند در حالی که همه شرکت کنندگان وزن کم کردند، کاهش وزن برای شنوندگان موسیقی بیشتر بود.

ورزش در خانه برای لاغری مبتدی

ورزش آسان نیست و به خصوص زمانی که تازه شروع کرده اید سخت است. تعیین اهداف بلند پروازانه کاهش وزن وسوسه انگیز است، اما بهترین راه برای شروع یک سفر کاهش وزن، برنامه ریزی برای پیشرفت تدریجی با نوع تمرینی است که از آن لذت می برید.

شروع با هر برنامه ورزشی جدید ممکن است دشوار به نظر برسد، بنابراین بهتر است قدم های کودک را بردارید و با سرعت خود شروع کنید و پیدا کردن یکی که سرگرم کننده باشد این روند را کمی آسان تر می کند. کم کم با کمک یک ردیاب تناسب اندام قابل اعتماد، برنامه های تمرینی و کلاس های ورزشی آنلاین بهتر می شوید.

پیاده روی یکی از محبوب ترین راه ها برای ورزش است  و همچنین یکی از بهترین راه ها برای شروع کاهش وزن و بهبود تناسب اندام است بهمراه یک لباس ورزشی زنانه و مردانه مناسب برای گرفتن انگیزه بیشتر. از آنجایی که به هیچ وسیله ای نیاز ندارد، می توانید یک پیاده روی سریع در هر مکانی انجام دهید، و این کاملا رایگان است.

این یک تمرین هوازی کم تاثیر است که می تواند تحرک و قدرت شما را بهبود بخشد و فرصت های زیادی برای سرگرم کردن آن دارید. اگر حیوان خانگی دارید که دوست دارد راه برود، او را با خود ببرید تا انگیزه ای سرگرم کننده داشته باشید. اگر به پیاده روی یا گرفتن عکس از طبیعت علاقه دارید، بخشی از پیاده روی خود را در مسیرهای محلی برنامه ریزی کنید.

درست مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری ثابت یکی دیگر از ورزش‌های هوازی است که می‌توان آن را به روتین خود اضافه کرد و انجام آن آسان است و برای هر کسی که تازه یک سفر کاهش وزن را شروع می‌کند عالی است.

از آنجایی که در ترافیک یا زمین های ناهموار دوچرخه سواری نخواهید کرد، استفاده از دوچرخه ثابت امن تر است و تجربه راحت تری را ارائه می دهد.

برخی از دوچرخه های نشسته و ثابت نیز دارای یک تکیه گاه برای پشتیبانی بیشتر هستند. همچنین برای کسانی که مشکلات کمر دارند یا قبل از اینکه بتوانند مسافت های طولانی را سوار شوند، نیاز به تقویت عضلات مرکزی بدن خود دارند، مفید است.

دوچرخه سواری نه تنها باعث تقویت ماهیچه های پایین تنه شما می شود، بلکه با تقویت قلب و ریه ها و بهبود ظرفیت اکسیژن بدن، به سایر مزایای مهم سلامتی مانند تناسب اندام قلبی نیز کمک می کند.

طناب زدن علاوه بر اینکه یک بازی قدیمی است که ممکن است با دوستان خود در مدرسه انجام داده باشید، همچنین یک راه موثر برای ورزش و دستیابی به نتایج شگفت انگیز است.

طناب زدن کار ساده ای است: فقط با یک طناب، می توانید تقریباً به اندازه دوچرخه سواری کالری بسوزانید.

اگرچه طناب زدن یک راه عالی برای ورزش برای مبتدیان است، اما یک تمرین با تاثیر بالا است. بهتر است آهسته شروع کنید، مراقب وضعیت بدن خود باشید و به آرامی به سمت بالا حرکت کنید.

ورزش در خانه برای لاغری

ورزش برای لاغری شکم و پهلو در خانه در یک هفته

دویدن به مدت 25 دقیقه هر روز و پیروی از یک برنامه رژیم غذایی رایگان سالم یک استراتژی کارآمد برای کاهش سریع چربی شکم است. رژیم غذایی کم کالری، چربی و قند به بدن اجازه می دهد تا به راحتی چربی بسوزاند.

تمرینات شکم نیز توصیه می شود، زیرا شکم را تقویت می کند و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

اگرچه یک هفته زمان بسیار کوتاهی برای خلاص شدن از شر چربی های انباشته شده است، اما می توان مقداری کاهش وزن و کاهش نفخ شکم را مشاهده کرد.

دویدن بهترین راه برای از بین بردن سریع چربی های شکم است زیرا کالری زیادی را در مدت زمان کوتاهی می سوزاند تنها با 25 دقیقه دویدن می توان تا 300 کالری بسوزاند اگر به تازگی یک برنامه ورزشی را شروع کرده اید، به یاد داشته باشید که به آرامی آن را انجام دهید و به تدریج شدت و مدت تمرینات خود را افزایش دهید.

برای از بین بردن چربی های شکم در یک هفته، می توانید تمرینات شکمی را نیز برای تکمیل تمرین روزانه خود اضافه کنید. تمرینات شکمی باعث تقویت هسته شما و کاهش چربی انباشته شده در ناحیه می شود و به کاهش چربی شکم شما کمک می کند.

ورزش لاغری در خانه برای بانوان و مردان

تمامی آموزش های لاغری و چربی سوزی برای بانوان و آقایان در خانه را در همین قسمت توضیح داده ایم و امیدواریم که به راحتی بتوانید بهترین چربی سوزی را با کمترین هزینه در بدن انجام دهید.

ورزش برای لاغری کل بدن در یک هفته

ورزش در خانه برای لاغری بازو

شنا همچنین یک ورزش عالی است که می تواند برای کاهش وزن انجام شود، زیرا وضعیت بدنی شما را بهبود می بخشد و ماهیچه ها بازو و کل بدن را تقویت می کند که به سوزاندن سریعتر چربی کمک می کند.

ورزش در خانه برای لاغری ران

دویدن یک فعالیت هوازی است که برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم بسیار کارآمد است. چندین ماهیچه را به طور همزمان فعال می کند و به مقاومت عضلانی نیاز دارد و در عین حال استقامت فیزیکی و استقامت قلبی تنفسی و همچنین ران های شما را بهبود می بخشد. همه اینها به افزایش متابولیسم شما کمک می کند که چربی سوزی را فعال می کند. دوچرخه سواری یکی دیگر از راه های عالی برای کاهش وزن و چربی سوزی شکم است، زیرا عضله سازی می کند و قدرت و مقاومت را بهبود می بخشد. تعداد زیادی ماهیچه را برای کار به کار می گیرد و هر چه عضلات بیشتر کار کنند، ظرفیت بدن برای سوزاندن چربی بیشتر می شود.

ورزش در خانه برای لاغری پهلو

بهترین گزینه برای پهلو رقص کمر می باشد که شما به راحتی می توانید چربی سوزی پهلو داشته باشید.

ورزش در خانه برای لاغری شکم

یکی از راه های تسریع کاهش وزن و چربی سوزی شکم انجام تمرینات اینتروال است که باید با شدت بالا انجام شود. این شامل متناوب بین دوره های تلاش و استراحت برای افزایش بیشتر متابولیسم است. استراحت می تواند فعال یا غیرفعال باشد. مهم است که این نوع تمرین توسط یک مربی شخصی نظارت شود تا از آسیب دیدن جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که فعالیت با شدت بالا انجام می شود.

ورزش در خانه برای لاغری پایین تنه

تمامی توصیه هایی که در قسمت فوق برای شما آورده ایم را برای پایین تنه هم مفید و موثر بوده است.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.